Cumartesi, Mayıs 24, 2008

cihazcı

Bugün işitme cihazlarına baktım bi yere gidip. Kadın aleti öve öve bitiremedi. Yok şöyledir yok böyledir.. Tüm ünlüler bu cihazdan kullanır. Eşber Yağmurdereli, Demirel, Beethoven, Cilalı İbo, Ali Can Lakot!.. Her sesi duyarsınız bununla. Çok hafiftir, 1,4 gr. Her renkte kapak bulunur, pilleri şarj edilir, kimliklere pres yapılır! diye devam ediyodu ki bi ara "Hatta kullananların telefonlarını vereyim size arayın kendiniz sorun isterseniz" deyiverdi. Ben de "haaah... iyi o zaman Demirel'in cebi verin bana" dedim. Güldü. "Upuzun masalı toplantılara katılıyor Süleyman Bey onlarda bile çok rahat şu an" dedi. Hani "sen anca bakkalın önünde kasada oturursun var sen hesap et!" gibi bişi demeye mi getirdi nedir derken Demirel'in cebi kaşla göz arasında aldım ve kendisini aradım. İşte o görüşme:

- Alohğ??
- Baba n'aber?
- Kimsiniğs?
- Efendim siz galiba işitme cihazı almışsınız da..
- Ne gapmışım?!
- İşitme cihazı efendim.
- Alınmışsa, alınmıştır. Doğrudur.
- Doğru duruyorum efendim. Nasıl memnun musunuz cihazınızdan onun için aramıştım sizi.
- Eyi etmişsin delikanlı. Fevkalâde memnunum. Vatandaşıma tavsiye ederim. Tıpta ve bayındırlık ve iskanda çareler tükenmez.
- Çok teşekkürler efendim. Ben de düşünüyorum almayı en kısa zamanda.
- Gâyet tabiî düşünmelisindir. Bugün alınmazsa yarın alınır. Devlet güşlüdür. Vatandaşımın sıkıntısı nedir?
- Nerosensoriyel işitme kaybı var bende efendim. Yüksek frekanstaki sesleri duyamıyorum. Biraz ince bir durum benimkisi..
- Olsundur. Gereği neyse o yapılır. Yüce Türk Milleti bunu da sağduyuyla karşılar. Sağduyu beş duyudan üstündür.
- Tekrar teşekkür ederim efendim. Saygılar, iyi günler.
- Günler eyidir, yarınlar müreffehtir, devlet güşlüdür ve tüm yetkili kurumları görev başındadır. Ehemmiyetli olan ne duyduğun değil ne anladığındır. Binâenaleyh, sağırla yatan nerosensoriyel işitme kaybıyla kalkar. Bu kadar açıktır.



Hiç yorum yok: